Sportspecifieke KRACHtTraining

Net die trap meer kunnen geven, net die halve seconde sneller zwemmen, die forehand net op de lijn slaan of die bal net in de kruising trappen. In het programma Sportspecifieke Krachttraining zijn het de details die het verschil maken, ongeacht het niveau van de sporter. Samen met wout & san werk je aan de minpunten en perfectioneer je de pluspunten. Jij hebt het sportieve doel, wout & san leiden de weg.

1. Proefles

We horen je hardop denken: waar kan ik winst boeken? Hoe kunnen wout & san mij beter maken? Hoe persoonlijk pakken ze mij aan? Voor een antwoord op al deze vragen: reserveer via onderstaande link een gratis proefles en kom kennismaken met wout & san!

2. Screening

Een screening van het lichaam ligt aan de basis van het oefenprogramma. Bij Sportspecifieke Krachttraining ligt de focus op de sport. Zwemmen, wielrennen, lopen, voetballen, tennissen, golfen,… Welke sport je ook beoefent, samen met wout & san doorloop je de testbatterij en ontdek je jouw plus- en minpunten. De screening neemt 30 tot 40 minuten in beslag. Om het uur vol te maken volgt er na de screening al meteen een trainingsgedeelte met enkele basisprincipes.

3. Training

Een week later hebben wout & san voor jou een op maakt gemaakt en prestatiegericht programma samengesteld. Aan de hand van 3 tot 4 lessen leer je - onder strikte begeleiding - vervolgens jouw programma kennen. Zodra je dat programma beheerst, zetten wout & san het licht op groen voor 2op1-trainingen. Vanaf dan krijg je de mogelijkheid om zelfstandig, maar in de aanwezigheid van een andere sporter, te werken. Blijf je liever 1op1 werken? Geen probleem! Belangrijk: hoe groot of hoe klein het doel ook is, bij Sportspecifieke Krachttraining heeft iedere sporter, ongeacht zijn of haar niveau, een plaats.

 

SPORTSPECIFIEKE GROEPSTRAINING

Naast 1op1 en 2op1 is er ook de mogelijkheid om in groep deel te nemen aan de Sportspecifieke Krachttraining. Een groepje voetballers, een kwartet wielrenners of een clubje zwemmers kunnen bij wout & san terecht om samen op betere prestaties te mikken. Voorwaarde: de deelnemers moeten dezelfde sport beoefenen.